Volg ons


Abonneer u op onze

nieuwsbrief

info@gottacosplay.nl

Veelgestelde vragen: 

  • Bestellen en Betalen bij de Bazaar

    Bestellen en Betalen bij de Bazaar is nu mogelijk. 

    Bestellen doe je zo: 

    • Voeg je product toe aan je karretje
    • kies verzendmethode: Ophalen in de Winkel 
    • Kies betaalmethode: Bestellen voor Betalen en Ophalen bij de Bazaar
    • Kies Ophaalmethode: Zelf ophalen bij GC! bij de Bazaar?
    • Kies bij Betalingsgegevens: Bestellen voor Betalen en Ophalen bij de Bazaar
    • Plaats bij Order notities wanneer je komt
    • Plaats je bestelling

    Natuurlijk kan je ook vooruit met een andere methode betalen. 

    Neem aub de orderbevestiging mee. 


    *Let op: Wij kunnen dit maximaal 2 weekenden voor je bewaren. Daarna wordt de order automatisch geannuleerd. 

  • Cadeau bonnen

    Bij GC! gekochte cadeaubonnen zijn online en in de kraam geldig. 

    Helaas zijn ze niet te gebruiken bij onze cosplay/manga/kleding partners.

  • Hoe bestel ik?

    * Selecteer het item wat je wilt aankopen

    * Plaats het in het karretje

    * Kijk of er nog gerelateerde produkten zijn die je wilt hebben

    * Selecteer je gewenste bezorging/verzendingsmethode

    * Kies je gewenste betaalmethode 

    *Koop! 

    Een bevestigings email wordt zsm verstuurd naar het aaangegeven email adres

  • Verzendkosten in het karretje

    In het karretje kan je onder de geselecteerde produkten, Geschatte Verzendkosten: met verschillende prijzen zien staan. 

    Op de volgende pagina kan je dit aanpassen naar jou gewenste verzend/bezorgmethode. 

    Don't Worry, We Got Ya! 

  • Hoe werkt de betaling?

    Bij GottaCosplay.nl kan worden betaald door middel van: 

    • vooraf overschrijven naar onze bankrekening
    •  iDeal
    • Klarna
    • contant/PIN bij aflevering/ophalen
    • Een bestelling per overschrijving dient te worden betaald binnen 3 werkdagen en wordt verzonden binnen 24 uur na ontvangst van de betaling. 

     IBAN: NL26 INGB 0008163557 ten name van:  GOTTACOSPLAY. 

  • Hoe werkt levering?

    Bestellingen worden verzonden via PostNL of DHL d.m.v track and trace of persoonlijke  bezorging in Noord - Holland.


    Voor de eerste twee verzendmethodes heeft GottaCosplay! geen invloed op de aflevering. 

    Met bezorging maken we een afspraak. 


    Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling op werkdagen (ma t/m vrij m.u.v. feestdagen) binnen 24 uur verzonden, tenzij anders aangegeven tijdens het bestelproces. De gemiddelde levertijd voor NL is 2-3 werkdagen. De levertijd is afhankelijk van de snelheid van de besteldiensten.


    GottaCosplay.nl is niet verantwoordelijkheid voor schade en/of het wegraken van artikelen tijdens de verzending.

     Indien dit zich voordoet, neem dan wel even contact op met GottaCosplay.nl. 


    Je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van de correcte adresgegevens. Indien hierin een fout gemaakt wordt, is GottaCosplay.nl niet aansprakelijk voor vertraging, beschadiging en of verlies tijdens de verzending.


  • Kortings codes

    Voor sommige kortings acties worden bepaalde artikelen uitgesloten. Wanneer je een item in je karretje hebt waar de korting niet van af gaat , dan is deze uitgesloten.

    Verzend/kortingscodes uitgegeven door GottaCosplay persoonlijk zijn Altijd Geldig Op Alle Artikelen

    Voor vrijwel alle uitverkopen geldt dat de Categorie: Sale is uitgesloten voor verdere korting.

  • Partner verkoop

    Via GottaCosplay! kan je bij verschillende partners bestellen. Dit zijn alle partners die je ziet op de pagiina's: "Cosplay's Kopen" en "Kleding, Comics en meer".

    Wanneer je via GottaCosplay! bij hen besteld krijgt GottaCosplay! daar een vergoeding voor. 


    Wij hebben GEEN toegang tot de voorraad van de partners. Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten in de bestelling, verpakking, betaling, levering van produkten besteld bij onze partners.  

    Wij zijn in dezen alleen een tussenperoon. 


    Check voor je afrekent altijd naar eventuele extra shipping costs, BTW en/of toeslagen.

  • Prijs en produkt

    • Alle producten op GottaCosplay.nl zijn nauwkeurig beschreven. 
    • Wij checken elk product voor verzending of verkoop bij de kraam voordat het verpakt wordt. 
    • Hierdoor kan het zijn dat er een minimaal deukje in de bovenste klep kan ontstaan.
    • Artikelen gekocht bij de kraam in Beverwijk worden samen met de klant bekeken en gecontroleerd. Na vertrek bij de kraam zijn wij helaas niet meer verantwoordelijk voor breuk schade. 
    • Wij kunnen natuurlijk niet nagaan hoe er met het product is omgegaan met uitpakken en in elkaar zetten. 
    • Hulp met in elkaar zetten is bij de kraam altijd mogelijk. 

    Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW en exclusief de verzend/bezorg kosten. De verzend/bezorgkosten variëren van € 0 tot €9.00 binnen Nederland. De definitieve kosten worden in het bestelproces berekend. GottaCosplay.nl is te allen tijde gerechtigd prijswijzigingen aan te brengen.


    Indien hier onduidelijkheden over zijn, kun je contact opnemen met GottaCosplay.nl: info@gottacosplay.nl. 

  • Wat is jullie retour/annuleringsbeleid?

    Door onze snelle verwerkingsprocedure kan de bestelling helaas niet geannuleerd worden nadat de bestelling is afgerekend en bevestigd. 

     Natuurlijk kan de bestelling wel naar ons geretourneerd worden. 


     In geval van een benodigd retour, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met info@gottacosplay.nl o.v.v. Retour, binnen 14 kalenderdagen na bevestigde ontvangst.

     Wij sturen een link naar ons retourportal waar je de retour verder zelf kan afhandelen. 

     Let op: de verzendkosten voor een retour: 

    DHL: €2,75 / PostNL: €3,00

    Dit bedrag krijg je per email terug in de vorm van een kortingsbon voor een volgende aankoop. 


    *Om misverstanden te verkomen raden wij aan om het product met track and trace te versturen en het verzendbewijs te bewaren. In geval van een dispuut aangaande de aankomst van een retour, wordt de retour niet vergoedt zonder de informatie van het verzendbewijs.*


    De consument is verantwoordelijk voor het goed verpakken en verzenden van het product. Daarnaast dient het produkt geen gebruikerssporen te hebben en de verpakking in originele staat te zijn (Dit geldt ook voor labels). 

    Wanneer het produkt niet in correcte staat is geretourneerd, kan GottaCosplay.nl de kosten van dit produkt niet vergoeden.

     

    Het is het recht van de consument om de aankoop binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling te retourneren,zonder opgave van redenen.

    GottaCosplay.nl heeft het recht om bestellingen die niet volgens de algemene voorwaarden zijn geplaatst te annuleren.


    **Aangaande de restitutie van het geretourneerde produkt; Als de gehele bestelling wordt geretourneerd vergoeden wij natuurlijk ook uw verzendkosten.

    Als de bestelling gedeeltelijk wordt geretourneerd, vergoeden wij de initiële verzendkosten niet

    **

    In het geval van een stuk/niet werkend/zeer afwijkend product; Tot 6 maanden na de besteldatum willen wij u graag assisteren met een eventuele retour/refund. 


    Voor aankopen op de markt geldt het volgende: 

    Mits de artikelen ongebruikt/onbeschadigd zijn kunnen deze tot 1 maand na aankoop geretourneerd worden. 

    Wel hebben wij hier een melding per email van nodig. Zonder eerder aangegeven worden retouren niet behandeld. 



  • Doos ontvangen van ander merk?

    Wij doen aan recycling. 

    Wij geloven dat alle kleine beetjes helpen. Daarom komt het soms voor dat je een verpakkingsdoos ontvangt waar een andere bedrijfsnaam of merk op staat. 

    Op elke doos wordt duidelijk vermeld dat het van ons afkomt. 

    Bedankt voor je hulp in het saven van de aarde!



  • Restitutie

    Wanneer het produkt is geretourneerd in correcte staat en correct ontvangen is door GottaCosplay, gaan wij over naar tot restitutie. 

    **Wij restitueren het gehele aankoopbedrag van het gekochte produkt wanner het geheel geretourneerd wordt.

    Stuur je een gedeelte terug; dan vergoeden wij NIET de verzendkosten**

    De restitutie wordt terug gestort naar dezelfde rekening/ account als waar het vandaan gekomen is. 

    Hier kunnen helaas geen uitzonderingen op gemaakt worden. 

  • Voorraad en uitverkocht

    Met zoveel kleine producten online, sluipen er wel eens foutjes in de voorraad online. Elke dag doe ik mn uiterste best om alles op peil te houden maar ook ik kan een foutje maken. 

    Mocht iets onverhoopt niet op voorraad zijn nadat jij het besteld hebt, zullen we eerst kijken of we een vervanging kunnen voorstellen. Mocht dat niet zo zijn of de vervanging wordt niet geaccepteerd zal het artikel geannuleerd en gerestitueerd worden. 


Share by: